Making Up For All This Mess

0kommentarer

helgen har varit konstig.
igår, lördag, var jag himlans populär.
var tre olika personer som slet i mig.
är jag verkligen så rolig att gå ut med?
Nisse sa tillochmed att han kunde betala min
utekväll om jag följde med.
Nisse är för övrigt den manliga versionen av mig
i den här stan.
(otroligt jobbig människa)
anyhow, nej.
jag kom aldrig riktigt igång igår.
hade bara varit negativ & tråkig om jag följt med.
(eller, kanske inte efter ett par drinkar)

idag var jag bjuden bort till Linköping för
restaurangfest. var sååååå nära att jag åkte men 
till min förskräckelse upptäckte jag att det snöa.
minusgrader hade det blivit också.
med andra ord - underkylt.
orka krocka då, nej.
hade varit en annan sak om det varit på dagen, men
nu var fallet inte så.
pressen om att dricka ska vi inte ens prata om.
du vet vad jag menar Micke!
& nej, jag hade inte druckit.
dock hade jag viljat krama lite på G.
men nu blev det inte så.
hade jag tyckt om så - bummer.


kvällen har annars bestått av hockey, sconesbak & tvättning.
LHC - fucking awesome! seger.

känner mig inte speciellt trött än.
tror jag ska greppa blyertspennan för lite tecknande istället.
otroligt avslappnande & stimulerande.
ni skulle bara veta kära vänner.



image203




(Let's waste time..)

Kommentera

Publiceras ej