Not In The Mood For The Nookie

1kommentarer

gott folk,
tyvärr måste jag meddela att jag har blivit en
sjukligt missanpassad individ när
det kommer till förfester utan någon
form av spel involverad.
detta fick jag uppleva igår.
till min förfäran may I say.

Peter hade fördelsedagsfest/förfest.
alla mina homeboys samlades som
jag inte träffat på jag vet inte hur länge.
Pelle kom hem från Falun också.
& ja... sen då?
vi satt & prata... & ja, kan inte komma
ifrån att jag kände att det var något som
fattades.
kortlek är ordet gott folk. kortlek.
Calle som just kommit hem från Thailand
kände självklart ett enormt behov av att prata
om det.
Pelle är ju inte den som är den.
speciellt inte när han tillbringa 2 månader där
förra året.
hela förfesten utvecklades till något slags
jag-har-varit-ute-&-rest-&-jag-har-så-mycket-att-berätta-om-det.
boooring.
jag analyserade sönder Nisse istället.
he has a problem and he know it!
jag gav upp kvällen relativt tidigt.
det var dock trevligt att träffa alla gamla homies.


idag kommer jag ägna hela kvällen & natten åt att plugga.
belastningen är total.
ska bli så sjukt skönt när onsdagen är över & tentan
är inlämnad.
då kommer befrielsen vara total istället.

1 kommentarer

Frug

30 Apr 2007 13:47

Det var juh för att du inte hade oss!!
Kortlek, pyttsan! =P

Kommentera

Publiceras ej