Take All Your Big Plans And Break Them

0kommentarer

(vissa dagar orkar man helt enkelt inte)

idag kom jag iväg på en solstund!
high-five.
så otroligt skönt även om jag känner mig
som ett fån när solen skiner ute
& jag promenerar ner till gymmet för att inta
ett solarium.
skulle ge vadsomhelst för en balkong såhär års.

mitt lidande?
närvarande & påtagligt.
jag ska ta & göra mig en brakmåltid (läs: mackor)
& sedan däcka i soffan.
(stör du - så dör du)

tack för tipset Frug!
HA-HA-HA.
men tror du jag besitter tålamodet
eller lusten, för den delen, till att sitta & rensa i
min kära laptop?
svar, nej.
jag köper mig en ny i höst sen!
så är det med det.
jag vill ha en ny, fräsch & flashig laptop
som gör att jag får orgasm vid blotta tanken
på att den står & glänser hemma hos mig.
min nuvarande har tappat den tillfredsställelsen
så därför måste den bort.



(I hope you know...)


image228

Kommentera

Publiceras ej