Take Me There

0kommentarer

nej, det blev inga föreläsningar för min del idag.
alls.
jag är hemsk.
jag kunde inte förmå mig att ta mig upp imorse.
det var helt enkelt för svårt.

på tal om bananer.
jag absolut avskyr Nkpgs taxibolag.
de två största i det här fallet.
det slår ALDRIG fel.
"ja, då kommer det en om några minuter".
my ass att det gör.
var eviga jävla gång så har jag gått ner & fått
vänta. vänta, vänta & vänta.
mitt tålamod brukar ta slut efter sisådär 10 min.
då ringer jag till det andra större taxibolaget
& ber de skicka en taxi.
det brukar ta ca 10-15 min innan den kommer.
& under tiden jag väntar på den andra bilen
så har inte den första dykt upp än.
med andra ord får jag i snitt vänta på taxin i 25 min.
stående nere vid gatan.
sist det hände var jag så upprörd att jag nästan
börja grina.
jag överdriver inte.
jag koka av allt. irritation, avsky, hat - you name it.
självklart kunde jag inte gapa på taxichauffören
heller.
han var ju givetvis trevlig.
fuck.
nästa gång jag åker & chauffören inte är trevlig.
ja, då kommer det brista.


image199

Kommentera

Publiceras ej