Think About The Little Things That Makes Life Great

0kommentarer

ja, för de gånger du gjort mig sur/arg
finns helt plötsligt inte.
jag vet många gånger du gjort mig
arg/sur.
många.
skillnaden är att jag väljer att möta det
med förståelse.
försöker ta det ett steg längre.
accepterar & går vidare.
istället för att skapa något slags drama.

men nu lämnar jag det.
kommer inte ägna några fler rader i bloggen
åt det.
bättre att rensa luften någon annanstans.

______________


har diskuterat med min kära vän Martin inatt.
ibland är vi alldeles för öppna mot varandra.
kan verkligen säga precis vad som helst till han.
& det är oerhört befriande faktiskt.
& nej, Martin - jag är inte kär i dig för det.

sammanfattning av kvällens ämne:

boobies (något som även G fick erfara)
efterblivenhet
glocalnet
massage
push-up bh's
obscena bilder
väskor


(man kan ju undra vem det är av oss som väljer
samtalsämne. eller inte.
Och ja, Martin är verkligen in touch med sin kvinnliga
sida, om inte annat är han snart dit-tvingad)




kladdkakan jag spontant (läs: jag är vild) gjorde
någongång under kvällen.
dock är jag rädd för att min bakambition, eller
resultatet av denna, kommer bli en möglig historia.


image239

(nej, det är inte bajs även om man lätt kan tro det)


Kommentera

Publiceras ej