This Is The Best Feeling

0kommentarer

imorgon kommer jag få herrbesök.
detta faktum gör mig aningen obekväm.
under morgondagen ska n å g o n ta sig in
i min lägenhet för att göra något under diskbänken.
förmodar att det är en karl för det låter som
ett karlgöra.
 jag kommer antagligen inte vara hemma när
detta sker & detta gör mig nervös.
jag tycker INTE om att ha en karl hemma hos mig
som jag inte känner.
speciellt när jag inte är hemma själv. 
gud vet vad han kan hitta på.
min lägenhet är ju rena skattkistan.
han kanske pinkar i garderoben eller onanerar
i min sköna säng.
ja, vem vet.
möjligheterna är många.
kommer behöva undersöka lägenheten grundligt
när jag kommer hem.
& stackars Bäbis när det kommer in någon skabbig
karl med en verktygslåda.
han kommer garanterat pinka på sig under
sängen iaf.

 



dagens påklädda bild.
jag ser hemsk ut,
men man kan inte alltid vara på topp!

image214



(innan någon hinner ställa den givna frågan:
nej, jag har aldrig jobbat som modell. och ja, jag vet
att man väldigt lätt kan tro det. Och ja, jag är singel.)

Kommentera

Publiceras ej