What If We Could Stay This Forever?

0kommentarer

pluggläsandet har gått sådär.
eller rättare sagt, det har inte gått alls.
(vet vad jag kommer göra ikväll med andra ord)
somna när jag kom hem imorse.
sov till 13 när mami knacka på dörren.
yrvaken & förvirrad hoppa jag upp ur sängen
in only trosundies.
får gapa på mami att hon får vänta lite.
dock får jag inte in i min nyvakna hjärna att jag
måste ta på mig nåt på överkroppen.
efter mycket om&men rotar jag  fram en gammal t-shirt.
applåder.

min dammsugare från stenåldern beteede sig
mycket mystiskt igår när jag dammsuga.
sög nästan inget, lät konstigt & blev kokhet.
kände mig oerhört mobbad.
ringde upprört till mami & berätta om detta
hånbeteende dammsugaren utsatte mig för.
hon kom, alltså förbi idag, för att titta på den.
självklart hade det fastnat något i slagen.
man kanske inte hade behövt vara hjärnkirurg för att
luska ut det.
mami har åkte nu, hon tog dammsugsslangen med
sig.
hur skulle jag klara mig i denna dammsugskomplexa
värld utan mami?
unbelievable.

ska göra mig iording nu.
en runda på stan med Mia är det sagt.
ska försöka övertala henne att komma hit
så vi kan gå upp till campus innan.
behöver låna några böcker & hämta lite
kursinformation & det är ju mycket
trevligare med sällskap när man ska
uträtta såna ärenden!


hurry UP it is!
see ya.

Kommentera

Publiceras ej