Why Don't You Just.. Leave

0kommentarer

jag håller på att somna i soffan.
kanske lika bra att hoppa i säng.
en soffa för 9000:- blev inhandlad på IKEA.
dock inte åt mig.
skulle suttit fint.

tror jag stukat handen eller nåt.
freaky.
kan inte belasta den.
lyfta tunga saker eller öppna porten till mitt hus.
börja nästan grina när jag försökte förut.
vet inte vad jag ska göra åt det?!
trodde att jag skulle få jobba några nätter den
här veckan men just nu verkar det inte så.
& även om jag behöver pengarna så är jag nog
mer som en belastning än nåt annat med
min skadade hand.


lång dag imorgon.
orka.
får se om jag tragglar mig igenom
hela dagen.
skulle göra mer nytta om jag gick till campusbiblioteket
& leta upp kurslitteraturen.
wellowell.
på onsdag är jag ledig iaf.
yeah!



sleep tight.

image197

Kommentera

Publiceras ej