Words Are Something Else This Time

0kommentarer

kvällen igår.
ja, vad finns det att säga?
var trevligt. mycket trevligt.
(bildbeviset på det finns längre ner.)
hahahaha, Frugs kommentar i hennes
blogg påminde mig.
vi satt alla (självklart) & prata om sexuella hjälpmedel igår.
kvällens tema.
jag gapar ut,
"jag har ett ägg hemma!"
förvirring uppstod. folket på festen var visst väldigt
outbildade i sexuella hjälpmedel så de förstod så mycket
som inget.
en förvirrad patte,
"jaså, ett ägg säger du.... ?"
varpå jag gapar ut, i ren & skär swengelska,
"IT'S A KLITORIS-STIMULATER VA!"
jag kände visst ett starkt behov av att berätta... detta för
alla på festen.

idag har jag sovit bort dagen.
som vanligt efter en alkoholomsvärmad lördagskväll.
drack inte mycket.
men jag blir alltid så galet trött dagen efter.
nu - dags att ta tag i saker inför imorgon.
ny kurs som startar då.
jeeeez.



(patte ville visst bli straffad med maddes födelsedagspresent)

image183'

Kommentera

Publiceras ej