You Crack Me Up

0kommentarer

jag förstår varför mina vänner kommer till mig för
kreativa råd.
jag är fullproppad av bra idéer & förslag!


Martin|Fubar säger:
jupp.. men så trist att promenera själv bara :\

J säger:
iofs

J säger:
skaffa hund!

J säger:
vetja

Martin|Fubar säger:
nej usch. gillar inte dogs

J säger:
eller låtsas som att du går med någon....

Martin|Fubar säger:
haha den var bra

J säger:
ja, tycker allt att jag får komma med några kreativa förslag nu när jag pressar dig så med promenaderna

Martin|Fubar säger:
hehe, sant. Några fler surreella förslag?

J säger:
du kan låtsas vara en ninja!

J säger:
eller en mutant!

J säger:
det är cool.


efter detta inspirerande samtal blev Martin motiverad
till att gå sina promenader iklädd ninjautstyrsel.
jag borde bli motivationscoach.

Kommentera

Publiceras ej