You Don't Have To Turn The Page

0kommentarer

precis hemkommen från landet.
jag, bror, syster & mami har haft en
liten familjemiddag i äkta Söderbergs-anda!
GB glassbilen kom mycket passande förbi
precis när vi ätit klart & vi är inte långsamma när det
kommer till glassbilar fullproppad av godsaker.

jag var iaf tvungen att fara hem.
tentaplugg to do.
även om jag hade viljat vara kvar där.
mysa i soffan med mami & godsaker & någon
film.
vuxenpoäng till mig.
dock funderar jag på att sova några timmar nu.
till 22 kanske.
sen är jag klar för en helnatt med plugg... igen.
intensivläste till kl 08 imorse.
fick galet mycket läst & gjort.
(klapp på axeln)
skulle sitta bra med en till sån natt.
men då måste jag sova några timmar för att orka.
somna vid 08.30 & har varit vaken sen 12.30 idag.
4 timmars sömn är liiite för lite för att jag ska orka
läsa till 08 imorgonbitti.
får se hur jag gör.
det löser sig som jag brukar säga!


parallellt med detta ska vi i nya gruppen börja
producera en radioteater som vi själva ska
vara aktörer i.
sända radio?
vet inte om det är något för mig.
kanske.
lika bra att testa.
vem vet, jag kanske fastnar för det & vill bli
radioproducent sen.
you never know!


jag vet att inläggen har blivit asjävlatråkiga på sistone.

men just nu består mitt liv av ångest & plugg.

tänk vad rolig jag kommer vara efter onsdag när det

är över & inlämnat.

något att se fram emot om ni frågar mig!

Kommentera

Publiceras ej