A Stranger Told Me So

3kommentarer

jag är inne i någon slags polly
period just nu.
förra veckan åt jag fyra påsar.
när jag tycker om något så gör
jag det ordentligt.
i knooow.
& sen är jag ju en periodare också.
just nu är det polly.
om några veckor är det något annat.

inatt var det strömavbrott här.
hade precis skickat iväg ett blogginlägg
när plötsligt allt i hela lägenheten dog.
först fick jag för mig att jag själv hade orsakat
avbrottet.
hade laptopen, tv'n, stereon & nästan alla
lampor på.
(nej, jag tycker inte om när det är mörkt
& tyst)

men när jag insåg att hela stan blivit kolsvart
släppte jag den tanken.
visst att jag är självgod men inte självgod.

nu ska jag hoppa ner i badkaret.
sätta på lite musik & slappna av.
fullkomligt & totalt.

image374image375

3 kommentarer

Frugan

29 Aug 2007 01:01

Craaaap! Glömde det helt. Attans då! Kan försöka ringa imorrn men tror det är kört. Crap! Sur jag blir på mig själv då! Oh well.. Försöker imorrn men nu måste jag sova. Upp tidigt imorrn o bege mig till arbetsförmedlingen. Jippie freakin' yay!

Josefine

29 Aug 2007 10:07

haha du behöver inte tycka att det känns lustigt men jag förstår dig ändå. jag skulle nog tycka att det kändes lustigt om det var ombytta roller ;) men som sagt han är en pöjk guld värd så jag tror ni kommer få det toppen ihop! kram på dej o snart kommer han hem! skönt va?!

Frugan

29 Aug 2007 16:21

Fixade klubb-kvällen, imorrn klockan sju. Ring mig när du vaknat din slöa jäkel.

Kommentera

Publiceras ej