All I Wanna Do Is Touch You

0kommentarer

oj, vilken trevlig kväll det var igår!
dock var den aning.. konstig också.
vet inte vad som hade tagit åt karlslokarna.
jeanette påpekade under gårdagskvällen att det var
v ä l d i g t många som ragga på mig.
till en början viftade jag bort det men så småningom
började jag själv inse att karlarna blivit knäppa.

tillochmed under promenaden hem, med våra hamburgare i högsta hugg,
kommer det fram två killar som ville ta kort på mig. (?!)
det var inte alls konstigt!

trots den överväldigande dos av bekräftelse så är det roliga
att jag knappt hade ansträngt  mig märkbart över hur jag såg ut.
casual linne, enkla byxor, håret i en lös uppsättning &
en snabb & enkel sminkning.
it's a messed up world!

min homeboy pelle, ville få till det med Frugan också.
den bocken!
men hon gick hem med mig.


idag ska jag ägna mig åt tvättning.
skitkul.
verkligen.
dock är det nödvändigt. jag har absolut inga
rena kläder kvar pga att jag skjutit upp tvättningen
två gånger i rad.
så nu har jag inget val än att tråååktvätta hela
kvällen.

men först kära vänner ska jag ägna min uppmärksamhet åt
tv'n någon timme.
family guy rullar på trean.
me love!


dagens låt.
50 cent - i get money

Kommentera

Publiceras ej