All Them Beautiful Girls

0kommentarer

det har visst blivit lite dåligt
med bloggandet på sista tiden.
men så kan det vara!

det är lördag gott folk!
detta har inneburit en heldag,
jag säger HELDAG, på stan
med Fröken Gladh & Johanna.
lyckades få med mig ett par nya jeans,
tre tröjor & lite smink hem.
bra jobbet.
med andra ord m å s t e jag se till
att göra de där restuppgifterna nu så jag
kan få in lite csn på kontot.
lönen minskade drastiskt efter idag.
ikväll blir det chillin'.
ett par cider & en sväng till Leche med
några söta flickor.

annars då?
joo, P-man for till Bulgarien igår.
sov över i torsdags & sa hejdå
igåreftermiddag.
& vad hände?
jo, mina tårkanaler spelade mig ett
spratt.
fattade inte vad som hände men
ledsen blev jag & tårar kom det.
oerhört pinsamt.. & löjligt.
saknar redan ihjäl mig.
vet dock att han har det bra med tanke
på att det är sol & det är skönt att
veta.
(även om jag är oerhört egoistisk
som vill att han ska komma hem igen)



men nu ska jag se till att hoppa in i
duschen.
tidsplaneringen för ikväll ser mycket
generös ut.
jag som ALLTID är sen men ikväll
är jag i god tid.
holy mama!

Kommentera

Publiceras ej