All You Have To Do Is Look At Me

1kommentarer

känner mig disträ idag.
kan inte koncentrera mig riktigt.
inget fokus whatsoever.
mina tankar vill inte infinna sig.
de tycks ha svårt att inse faktum
att jag måste se till att göra vissa
saker.
undanröja nödvändigheter.
men jag antar att man inte alltid
kan styra sina tankar.
just nu befinner de sig långt borta.
de är på en plats där han är nära.
där solen lyser & där inga andra
existerar.
oh.


mitt i alla svepande tankar,
& bieffekterna av detta, ska jag nu bege
mig ut för en kvällslunch nere på stan.
har bara fått i mig två rostade mackor
& ett glas yoghurt idag.

har ett kilo margarin i håret idag också så det
blir avslappnat med keps & cardigan.


smaklig kväll!

image372

1 kommentarer

Pierre

27 Aug 2007 21:40

Saknar dig som fan bejbi....puss! Onskar du var har har!

Kommentera

Publiceras ej