I Feel Just Like A Fool

1kommentarer

dagarna går så fort just nu.
men ack så bra jag mår.
kan inte hjälpa det.
P-man makes me happy.
han gör något med mig som
jag inte kan förneka.
som jag inte vill förneka.
känner mig som en fjortonåring
all over again.
vill bara att han ska hålla min
hand.
jämt.
& vara nära mig.

toffel? jag? inte då.
crap.


ikväll blir det kvalitétstid med Frugan.
var länge sen som bara vi umgicks
en hel kväll.
tonight is the night.
blir myskväll med film & godis.
& självklart en hel del prat.

wellowell.

kanske är dags att lägga in mina
rena kläder i garderoben också.
tvättade i söndags & de ligger
fortfarande kvar i tvättpåsen.
min smutstvätt känner sig minst sagt
malplacerad.
they want the tvättpåse va.

1 kommentarer

Maria

19 Aug 2007 10:56

Underbart underbart UNDERBART!!!!
Vad glad jag blir gumman:)

Kommentera

Publiceras ej