I Love It When You Look At Me That Way

3kommentarer

chriiiist!

jag är så sjukt trött.
måste verkligen se till att jag
får 7-8 timmars sömn utan
uppehåll nu.
kan inte hålla på att sova 3 timmar
på natten & 3 timmar under eftermiddagen.
det håller inte riktigt i längden.


strax ska jag, Fröken Gladh & mamma
åka & storhandla.
me love storhandla.
denna lilla förtjusning har jag haft
sen jag var liten & still today
älskar jag denna banala sysselsättning.
storhandla is the shit!
kommer ihåg när jag berättade för P-man
om min förtjusning & stackarn såg
helt skräckslagen ut.
jag förstår inte.
hur kan man inte tycka om att storhandla?
coco people.

saknar P-man så galet mycket.
det är jobbigt.
jobbigare än förra gången.
men det är ju redan tisdag idag.
hurräääy.
snart dags för honom att komma hem
& krama mig.
pussa mig & vara nära.
jag längtar inte alls.
nej nej.

3 kommentarer

Maria

28 Aug 2007 16:07

Ohh...jag älskar med att storhandla,det finns inte så mycket som slår känslan av att öppna kyl/frys eller skafferi och ha massa gott att välja mellan:)
Hihi, men du gumman, följ med mig på standup:en då? snäääälla??

SantaCarolina

28 Aug 2007 17:21

Jag älskar att storhandla! Fast jag gör det helst helt ensam så jag kan gå där och titta på varje hylla lååååååångsamt! kram caroline (P´s kompis)

Josefine

28 Aug 2007 17:37

storhandla äger!! det är synd om de människor som inte har förstått det! lycka till med pierre o ta hand om honom väl! han är en av de få som är riktigt bra! kramar

Kommentera

Publiceras ej