I'm A Rockstar Baby

1kommentarer

jag måste ha varit extremt aktiv på jobbet inatt.
har sån otrolig träningsvärk in the ass idag.
morgonpromenaden gjorde nog sitt också.
go me!
visst är det oskönt med träningsvärk men
på något sätt tycker jag om det.
det känns att man lever!
& gott folk, det är inte ofta jag har träningsvärk.

kenneth skjutsar oss till jobbet ikväll.
han är en klippa!
imorgonbitti ska det tydligen regna så det
blir nog spårvagn hem om jag känner en viss
Fröken Gladh rätt.
& jag håller alla tummar & tår på att vi får
gå hem tidigare inatt också.
tvivlar starkt men hoppet finns där.



nej, nu måste jag jalla aningen.
de är här om 15 min!

(det här blev ju ett roligt inlägg)

1 kommentarer

lkpg

03 Aug 2007 04:49

du gumman vet du vad jalla betyder igentligen...ha fråga en marockan så vet du..ha ha

Kommentera

Publiceras ej