Let Me Feel Like I'm The Only One

1kommentarer

klubbkvällen gick galant.
tog mig ett glas rött vin som
serverades.
skulle jag inte gjort.
självklart spillde jag på mitt VITA
linne.
det är fan alltså.
varför måste jag vara så klantig!
var inte jätteglad när det hände.
nu har jag iaf strött salt på fläcken & får
hoppas på det bästa.

insåg att jag måste till ateljén imorgon.
har introduktion inför utställningarna
vi ska gestalta.
kl 09 sätter det igång.
varför kunde de inte haft introduktionen
kl 13 istället?
mycket skönare.
men nej nej, vi har den tiiidigt.
toppen.
(okej, nu låter jag lite bitter får jag medge)


nu blir det soffan med duntäcket
& ett stort glas o'boy.
hollywood gigolo börjar kl 22 såg jag.
bra skit!

1 kommentarer

Ebba

31 Aug 2007 13:38

Bakis idag?? =P

Kommentera

Publiceras ej