(Let Me Feel You)

1kommentarer

det är tungt inatt.

det är så mycket av allt & jag
vet inte vart jag ska ta vägen med
alla tankar.
det gör ont.
i mig & överallt.

gamla ärr försvinner aldrig.



nu ska jag lägga mig & tänka
på annat.
vet precis vad jag kan tänka på
som får mig på bättre humör direkt.
(visst är jag svår att läsa?)
not.

This time I need to feel you...



min bror sms'ade & frågade
vad jag ville ha i födelsedagspresent
tidigare idag.
mina tankar började genast fara
iväg.
vill ha så mycket!
skrev några förslag till stackarn.

ny höstjacka. (vet vilken)
nya höststövlar (vet vilka)
ett par låga svarta converse.
fler mysiga cardigans.

blir väl att jag får conversen av han.
de är inte så fasligt dyra.
stövlarna & jackan kostar ju en slant så
det blir att önskar sig något av det av
kära mormor.
blir nog stövlarna!

det är tråkigt att sommaren är slut men
det är himlans trevligt med all ny
höstshoppning också.
det får jag allt ta & erkänna.


nej, sova var det ju!
sidetrack.

ZzZZZzzZZz

1 kommentarer

Maria

28 Aug 2007 11:21

det gör ont i mig med idag gumman...ska vi ha ont ihop=)
Vi måste ses nått i veckan om du kan...behöver lite jennystöd*L*
krama

Kommentera

Publiceras ej