me (heart) you

0kommentarer

image365

om det är någon jag är tofflig för så
är det  min bäbis.
jag trodde inte att det skulle vara
möjligt men den lilla kabraten har
min kärlek.
även om jag förbannar mig över 
allt jävla katthår & hans ritual att kissa
på mina skor (som han
för övrigt har slutat med nu) så kan jag
inte tänka mig en vardag utan min lilla hårboll.

lyckades ta några kort på hur våra sovstunder
under dagarna ser ut.
om inte det är kärlek så vet jag inte vad som är.

image366image368



aaanyhow, nu har jag fått i mig min
sedvanliga sallad & oerhört
chockerande så känner jag mig lite
trött.
funderar starkt på att ta en liten
efter-maten-tupplur.
oförskämt skönt.


här är, enligt mig, den bättre versionen av
beautiful girls med jojo istället för sean kingston.

sing-a-long now!

Kommentera

Publiceras ej