My Hand In Yours

0kommentarer

igårkväll strosa vi runt på marknaden
nere på stan.
var mycket trevligt.
& så luktar det så gott med alla nygräddade
munkar också!
hittade en sjal jag ville ha men eftersom mitt
konto gapar tomt just nu blev det inget köp.
vi såg även på fyrverkerierna.
eller ja, vi såg på halva showen eftersom en viss
carin & en viss kenneth tagit usla platser.
hursomhur, var det mycket trevligt!

ikväll blir det utgång.
augustifesten till ära.
& jag är ju inte den som är den!
(även om jag är extremt fattig)


hur sugen är inte jag på en chokladtårta just nu då?
väääldigt.
leila bakar (eller vad det heter) går på tv nu & hon
gör den där feta & underbara chokladtårtan.
jeanette du vet vad jag menar.
nej, ursäkta sidospåret.
nu ska jag ta mitt duntäcke & lägga mig i soffan 
& väntan på att tröttheten ska komma tillbaka så jag kan
sova några timmar till.


( 4 dagar kvar & jag saknar & längtar... )

Kommentera

Publiceras ej