She Walks Away

0kommentarer

hur kan jag vara trött?
mongoliiiid.
jag sov bra inatt. somnade
skapligt & sov hyfsat bra utan
för många väckningar.
tyvärr har campus, & speciellt
föreläsningsalarna, en sådan effekt.
blir trött direkt när jag satt mig till ro.

introduktionen för kommande kurs,
som lystrar under namnet "cybernetik till 
cyberkultur", gick bra.
två obligatoriska seminarium, en maffig
hemtenta, en uppsats & ett gestaltningsarbete (utställning)
väntar under de kommande månaderna.
har inte fått gruppindelningen än men hoppas
den blir bra så tiden under
uppsats- & gestaltningsdelen blir gemytlig.
skulle inte skada direkt.


nej, usch & fy.
nu känner jag mig oerhört mobbad
av min ostädade lägenhet så jag ska
dra täcket över huvudet & sova några
timmar.
bra skit!

Kommentera

Publiceras ej