You Became A Dream To Me

2kommentarer

Peter tjatar om att jag bloggar dåligt.
jag är upprörd.
jag som är så flitig.
det bästa på hela dagen är ju när
jag ska skriva blogginlägg.
the best.
jag lever för de stunderna.
verkligen.

eeeeeller kan det vara så att jag helt enkelt
inte har haft tid idag?
mycket möjligt.
& kan det vara så att Peter har alldeles
för mycket tid över?
mycket möjligt.

dude, nu är vi osams!


jag borde sätta mig ner & plugga.
tyvärr har mina ögonlock bestämt
sig för något helt annat ikväll.
dvs, att inte hålla sig uppe.
protest efter protest.
de vill verkligen inte.

med andra ord - jag ger upp.
godnatt.

2 kommentarer

Josefine

30 Aug 2007 08:04

ja vi är lyckliga tillsammans. o det vet jag att ni 2 kommer att bli med. ha det gött jenny o håll till goda för imorgon smäller det ;)

Peter

30 Aug 2007 13:28

Haha *känner sig liiite träffad* Filåååååt =P Man har ju blivit lite beroende av att läsa din blogg.. När man då inte får sin dagliga dos kommer ju abstinensen okontrollerbart rusandes =P Man finner sig själv rastlös och nervöst bitandes på naglarna, inte veta vart man ska ta vägen, vad har hänt, vart är hon, sover hon, kanske fikar, shoppar upp de sista slantarna, men de brukar hon ju skriva.. Strömavbrott igen, kanske blivit inlåst på solariet eller kanske är datorn har havererat (gud förbjude!).. Hade ju nästan inga naglar kvar när inlägget väl kom =P Men nu känns det genast mycket bättre ;P Keep up the good bloggin´ J´! Kramz! ;)

Kommentera

Publiceras ej