Everytime I Close My Eyes

1kommentarer

några bilder från gårdagskvällen.
himlans trevlig kväll!
var alldeles lagom intimt med folk hemma
hos mig (just the way I like it!) innan vi
for iväg till Palace.
uppvärmning inför juldagen!
väl inne på Palace blev det att vi satt &
prata hela kvällen.
Edvin, Micke & Pontus gjorde oss sällskap.
trevliga karlar!
& visst är det kul när någon för sitt yttersta för
att ragga, ihopp om att kvällen avslutas i sängen?
snälla.
stackars Edvin!
jag önskade honom fortsatt god jaktlycka.
with me it ain't gonna happen!
& det vet alla.
anyhow, i sedvanlig ordning stannade vi till på mc donalds innan
hemfärd & där, från ingenstans, befann sig Mårten!
trevligt... igen!
vi satt & babbla bort någon timme där innan det var dags
att masa sin röv hemåt.
i kylan.
för helvete vad kallt det var!

image498image500
image499image501image503image502
image504image505
(syns det att jag inte vill vara med på kort? ja!)

natten avslutades hemma hos mig.
Jeanette följde med upp en snabbis för att hämta
sina grejor & sedan var det bara att inta den
varma sängen när jäntan gått hem.
jo, just det.
kjolhelvetet jag hade på mig gick ju sönder.
kata-fuckin'-strof!
så jag fick byta om & nu är jag extremt jävla osams
med kjolstycket.
som jag förutspådde att jag skulle bli.
I rest my case.

image506

1 kommentarer

exquisite.se.nu

21 Dec 2007 20:39

Snygga bilder, trevlig blogg. Hör av dig om du vill medverka på Exquisite´s! :)

Kommentera

Publiceras ej