I Am Finding Out..

2kommentarer

nu är alla klappar inslagna i en hejdundrans
kavalkad av färger & snören!
det är roligt att slå in paket!
& rofyllt.
faktiskt.
no stress.
känslan av att kunna göra någon annan glad
är sjukt mysig.
the next best thing på julafton är ju faktiskt
att få ge bort massa saker.
det första är självklart maten!
& umgänget med familjen.

mitt hjärta!

image513

ska fara till Linköping om ett par timmar.
G is coming home tonight,
så jag får önska alla en riktigt God Jul redan nu!
imorgon hinner jag inte.. så ja... GOD JUL!

God Jul, God Jul, God Jul!

2 kommentarer

Sanna

24 Dec 2007 10:37

God Jul gumman! Hoppas du får en trevlig dag!
Kram Sanna

Mia

25 Dec 2007 12:48

God jul hjärtat!!
Hoppas att du fick massa bra saker:)

Jag mår rätt pissigt igen...kan ta det när vi ses. Kan vi ses hos mig tror du? Saknar dig som fan gumman...
Kraaaam

Kommentera

Publiceras ej