I Know This Is Hard For You

0kommentarer

hahahahhaha!
hittade det här kortet i kameran precis.
checka min läpp!
av någon konstig anledning tycks jag vilja
ha den upptryckt mot vänstra kindhalva.
hot? not so much.
funny? as hell!

men sen är jag ju rätt så lättroad också.
här behövs det ingen avancerad komik för
att få mig att asgarva.
no way josé!
ibland finns det inget roligare än ordet bajs.
& det ska komma från en 23åring?
jisses.


image491

men nu ska jag packa ihop min skit
inför arbetsnatten & sedan bege mig
mot grannhuset.
det vankas mat!
& fan, vad jag längtar efter den där goda
köttfärslimpan!
nej, jag har inte mycket till liv just nu med
tanke på att the k-limpa är dagens höjdpunkt.
det är de små sakerna som räknas!

strike a before-work-pose!
image494

Kommentera

Publiceras ej