If You Only Ask Me

2kommentarer

back to work again!
det känns som att det är det enda
jag skriver nuförtiden.
jobb, jobb, jobb & återigen... jobb.
no fun people!
skulle egentligen varit den sista
natten idag men chefen frågade igår
om jag inte kunde ställa upp & jobba
imorgonnatt också,
& hmm.. jomenvisst, det kunde jag ju.
kash-iiing, kash-iiing, KASH-IIING!
går av lördagmorgon, julafton är på måndag &
jag ska hinna köpa julklappar däremellan.
interesting if you ask me!

idag tar jag spårvagnen till jobbet också.
long time ago!

Jeanette jobbar inte så det blir trikken,
(som betyder spårvagn på norska),
jag är skadad!

åååh, tack Ebba för hörlurarna!
& Jeanette som sa till Ebba.
you guuuys!


hoppas alla har en GOD NATTS SÖMN!
hmpf..

2 kommentarer

Jeanette

20 Dec 2007 22:06

Ahmeeee!! Hörlurarna var från MIG! Bah! Osams!

Ebba

21 Dec 2007 06:58

Haha, ja dom var från Fröken Gladh, så det är hon som ska ha ÄRAN ;P

Kommentera

Publiceras ej