I'm Here To Remind You

0kommentarer

idag blev det en liten sovmorgon till kl 08 här.
oj, det är stort Sickan!
med tanke på att jag däckat på soffan vid 18
varje kväll den här veckan så var det bara bra
med en liten sovmorgon.
känner INTE för att vara trött ikväll.
icke.
ikväll ja.. jag undrar hur det blir nu. om Madde
ringde igår & vad folket sa.
we shall see.

image518

igårkväll när jag vaknat till liv
efter ett antal sovtimmar på soffan så
tittade jag ut genom fönstret, & till min stora
förvåning, vad var det jag såg?!
SNÖÖÖ!
& helt otippat  blev jag som en litet barn på julafton.
stod & hoppa upp & ner med ett stort leende på läpparna.
why? I do not know.
jag tycker ju inte ens om snö!

image519

nu har jag gjort mig lite frukost & tryckt in Beck # 23 i dvd'n.
jag är verkligen inget Beck fan men vafan, jag får väl
ge det en chans. i brist på annat!

Kommentera

Publiceras ej