I've Fallen And I Can't Get Up

0kommentarer

har precis plöjt igenom min studentmail.
att jag alltid får sådan ångest när jag ska
klicka på "open".
för att inte tala om magontet.
men nu känns det bättre.
har allt jag behöver.


                        den här låten är så jävla grym.
                        & skön!
                        like it alot.
                        (även om den börjar tvivelaktigt)





hungrig har jag hunnit bli också.
problemet ligger i att jag inte har n å g o t
hemma.
crap!
men vadå, jag blir ju smal om inte annat.
det gäller att fokusera på det positiva.
det är ju tur att jag inte är brunstig också.
& när jag säger brunstig menar jag inte i den
befruktbara bemärkelsen utan mer i den pilskbara
bemärkelsen.
anyhow,
då hade jag blivit sne.
rå-fuckin'-sne.
hungrig & brunstig på samma gång är inte okej!

Kommentera

Publiceras ej