Use Me As You Will

1kommentarer

det verkar inte bli så mycket till
sömn för Fröken Söderberg inatt.
väntar tålmodigt på att tröttheten ska
dyka upp så jag kan slumra in
& drömma om vackra ting.
waiting.
waiting.

waiting...


börjar bli grymt uttråkad.
(sömn, please come now!)
slår fram tiden med musik så länge.
en gammal favorit, som ligger mig
extremt varmt om hjärtat, har gått på repeat
här hemma hela kvällen/natten.
så otroligt vacker.


                     I will never let you fall
                     I'll stand up with you forever
                               I'll be there for you through it all
                  even if saving you sends me to heaven
 




för övrigt har den mest givande msn
konversationen på länge ägt rum inatt.

jag säger:
osams!
jeanette. säger:
osams!
jag säger:
LOL!


det kanske är dags att lägga sig iaf?
hmm.

1 kommentarer

Jeanette

15 Dec 2007 17:25

Jag har inte tiiiiiiiiid med dig juh! LOL!

Kommentera

Publiceras ej