Waves Are Crashing

2kommentarer

ååh, jag är så sugen på mat!
hemlagad mat.
mmmmmm!
vem hade kunnat ana det efter all julmat?
men tänk gott, fluffigt... POTATISMOS!
jag hjärta potatismos.

till något helt annat nu,
jag vet inte om det är så bra att vara vaken hela
natten såhär.
man tänker för mycket - rättelse; jag tänker för mycket.
and I'm not sure it's a good thing.
alla tankar blir tröttsamma i längden.
jag hade en liten bölfest i förrgår & det räcker för
ett tag framöver.


äsch då.. jag vet inte.
nu ska jag i alla fall svira om till jobboutfiten & om jag
känner mig själv rätt, vilket jag gör, så kommer mina tankar
ockuperas av mat (läs: potatismos) hela förmiddagen.
säger bara - MHMMMM!

2 kommentarer

Jeanette

27 Dec 2007 20:25

Jag är osams med dig! Här ringer jag men inte fasen svarar du! Osams!

Mia

27 Dec 2007 21:44

gumman.jag.kan.nog.ses.vilken.dag.som.helst.skulle.jag.tro...har.inget.schema.direkt*L*
Hojta.till.när.du.kan.så.löser.vi.det...min.dator.verkar.för.tillfället.fungera.bra...så.nu.kan.jag.till.o.med.blogga.igen=)

Kraaaaam

Kommentera

Publiceras ej