What I Gotta Do To Show You..

1kommentarer

just nu sitter jag & nallar ur
paradisasken & diggar some good
music

jag har sovit hela dagen & hela kvällen.
& då menar jag verkligen h e l a.
vaknade vid 01 nu efter sisådär 12
timmars sömn.
bra jobbat!
julen tar minst sagt på krafterna!
ska jobba idag (torsdag) mellan 06.30-14.30
så nu är det jag som tålmodigt får vänta på klockan.
ska städa undan lite & sedan ta ett bad.
för övrigt fick mamma den bästa julklappen i år.
ett nintendo wii av bror.
jag blev INTE ALLS avundsjuk.
jag vill också ha ett wii!

juldagen då?
jo, efter många om & men blev det utgång.
Flygeln var det som gällde & där var det inte

överdrivet med folk direkt.

dock hade vi kul ändå.. som vanligt!

i ett svagt ögonblick sa vi också att vi skulle inta
karaoke scenen vid 02, men viiiiilken otur för
oss att de stängde den 01.30 då.
veeeerkligen synd.
(puh)
vi dansade på & hade en trevlig kväll iaf.
precis som det ska vara!

nehe, om man skulle ta & röja upp lite här då.



listen,
remember when I said I will never hurt you?
you ain't gotta cry,
I know all the things you been threw
baby, I ain't into satisfying nobody but You
touching on nobody but You
(everything I'm saying is true)



mario - lay in my bed

1 kommentarer

Jeanette

27 Dec 2007 04:28

Men.. Vi slutar väl 13:30? Det har jag skrivit i min almenacka i alla fall..

Kommentera

Publiceras ej