You Don't Mean It

1kommentarer

nu har jag & Jeanette varit ute
& kört lite bil i all vår rastlöshet.
jag vet, vi är geeks!

anyhow
, precis när jag skulle gå så
ringer en knölfull Andreas från Thailand.
& då menar jag verkligen k n ö l f u l l .
hahahahah.
hörde knappt hälften av vad han sa
under de 9 minutrarna vi prata.
när han kommer hem så är det jag som
tar tag i herrn & hör om han kan hjälpa
mig på jobbfronten.
jag hoppas det på ett sätt, men på
ett annat vore det bra om han inte kunde
det för då kanske jag kommer närmare ett
beslut.
just nu är det 50/50 känns det som.
vi får se helt enkelt.


nu börjar min trötthet visa sig iaf.
ska ta & byta om & lägga mig omedelbums.
duntäcket - here I come!

1 kommentarer

Mia

20 Dec 2007 19:40

Hej hjärtat!!
Vi måste ses snart igen...saknar dig juhhhh:)
kan du ses nått i mellandagarna tror du?=)

Vad är det för beslut?det jag tror kanske?

Kraaaam

Kommentera

Publiceras ej