Buttermakaroner Is The Shit!

0kommentarer

vem koka inte makaroner när hon kom hem från jobbet nyss?
jooo, jag.. men hur gott är det inte med smördränkta
snabbmakaroner med grillkrydda på? väldigt!

natten har gått relatvit fort iaf. skönt as hell.
som vanligt fick jag ryggvärk. fattar inte att jag
kan ha en så kass rygg. det suger.
Frugan har skiftat mellan lite-, mellan- &
mycket illamående.  
crap.
Ebba - WTF!
tänk om fröken Jeanette blir sjuk lagom till
på lördag? det är konsekvenser av dess värsta form.
vi får hoppas att det är bättre senare idag när hon fått sova.
hör du det Fröken J, don't get sick.  
fast jag tror ju dock inte att du gör det medvetet. men ändå!

nu är makaronerna slut & jag ska tvätta av mig för att sen
sova tills jag blivit smal, snygg & lycklig.
eller ja, iaf till 16.

Kommentera

Publiceras ej