Do You Think I Care?

0kommentarer

produktiv, eller mer effektiv, morgon/förmiddag.
uppe 09. piggare än vad jag hade räknat med. ner & sola.
är snöstorm här idag.
jätte k u l.
slirade hem. när jag kom hem, andfådd, fick jag rycket & började tokstäda
hela lyan.
(brukar ofta vara ryck då jag aldrig planerar när jag ska städa)
good or bad? I don't know.
sagt & gjort. nu är det skinande rent här.
känns pretty fantastiskt. nu är det bara jag kvar. som ska bli skinande ren.
ska hoppa in i duschen strax.
& visst kan det ses som ganska patetiskt att jag klappar mig själv på axeln
varje gång jag städat hela lägenheten.
men jag är ingen jag-älskar-att-städa-&-tvätta-människa. tyvärr.

frukost känns aktuellt.
sen blir det nog en k o r t vilostund på 3 timmar.



(what goes around, comes around)

Kommentera

Publiceras ej