Flöööwers

0kommentarer

"jag ville bara kolla så läget är, efter omständigheterna, okej?"

skojar du? vilka omständigheter? welcome to my life. min vardag.
that shit doesn't break me down. not even a little. please. :)


någon "Grous" fråga vad jag tycker om för blommor(?!).
för det första:
jag sitter med en mycket förvånande min över att ens
blivit frågad om en sådan sak.
för det andra:
vad är blommor liksom? detta fenomen känns mycket
främmande. nästan lite otäckt.
sanningen är den att jag aldrig fått blommor,
(om man bortser från studenten & födelsedagar),
& då kan man inte vara speciellt kräsen av sig.
jag vet, hur kan detta va?
aldrig fått blommor? vad kan jag säga. jag har verkligen träffat
romantiska killar in the past.
så svaret är - jag älskar alla sorts blommor.
(då jag mer eller mindre är oskuld inom området)
det är sällan jag blir våldtagen av romantiska gester.
främmande är ordet.

om syftet med frågan var för att få åsikter från folk vad de tycker om
för blommor för att sen ge bort en bukett till sin flickvän (då ens egen fantasi
är ute på vift) så är svaret.. ja, detsamma.
om man planerar att ge bort blommor till någon man tycker om
på alla hjärtans dag så borde det inte spela någon roll vad det är
för blommor.
det är ju gesten som är det romantiska.
skulle iaf jag tycka.


f

Kommentera

Publiceras ej