Heartbreak

2kommentarer

manboobs is NOT nice.
om du har ett par.. gör något åt det. uhh.

en runda på stan & fika med Mia under eftermiddagen
& kvällen. det är sjukt hur lik man kan vara någon i
vissa avseenden.
slående att hon går igenom precis ALLT jag redan
gått igenom. två gånger om.
hon vet det & kan därför ta till sig det jag säger på ett
äkta sätt.
hon fick ett hemskt samtal mitt i allt också.
tårar flöda & vi prata om det.
vi har denna hemska sjukdom på pappas sida.
jag har förlorat min farfar åt sjukdomen.
tumör i huvudet, vid hjärnan. elakartad. 
det gick inte att rädda hans liv.
dock så har Mias person mycket bättre förutsättningar.
bara det att tumören var godartad är en stor skillnad.

då vi har cancer i släkten ökar det ens risker för att få
det själv mot någon som inte har det.
dock är det inget jag tänker på. kanske för att jag inte har
någon kontakt med pappa & den sidan av släkten så
man blir inte påmind om det på samma sätt.
mitt hjärta skulle inte klara av om någon i familjen fick det.
detta gäller även min pappa (som jag älskar mer än mitt eget liv)
eller mina halvsyskon.
jag skulle bokstavligen bryta ihop. falla i tusentals bitar.
bara tanken får mig att brista.
man kan bara hoppas att familjen & en själv slipper bli drabbade. igen.

livet är alldeles för kort..

2 kommentarer

D

02 Feb 2007 23:20

Se inte på vad som KAN komma i framtiden, se på vad du har framför dig i detta nu. Här. Idag. Låt imorgon komma imorgon.

Mia

03 Feb 2007 02:46

Tack för att du finns gumman, du betyder så mycket för mig!!

Kommentera

Publiceras ej