I Am A Foxy Lady In My Red Shoes

3kommentarer


mjölkbillys

dagens lunch.
fast pan pizza bolognese. me don't like ham.
inte på billys pizzerna iaf. yuuk.
(& sen drack jag bara ett glas mjölk & inte en hel liter)

är megaövertotaltrött.
jag & Jeanette har suttit i skolan & försökt oss
på en uppgift vi fick imorse. 
dock har servern inte funkat så vi gick strax efter 11.
orka tålamod.
ska träffa gruppen 13.15.
brainstorma lite inför projektet.
jag hade en idé om att vi skulle göra en internetagentur
för ugly people.
både Jeanette & Fanny har hakat på & tycker att idén
är rolig.
kul!
ja, det är vi damer i gruppen som styr. får se vad
the Grabbs säger sen vid 13.

påväg hem från ICA förut blev jag stannad av en sån
där Greenpeace kille.
& daaaaamn vad jag flörta!
märkte det själv efter ett tag.
jag var on fire. på G.
hade legat  med mig sjäv om jag kunnat just då.
(hejda dig kvinna!)
han var ju inte sämre själv iofs.
trevligt med lite oskyldigt flörtande sådär vid 12-snåret.
(& ja, ska betala 50:- i månaden framöver till GP)
hade han en baktanke med flörtandet?
antagligen.
nu känner jag mig smutsig!
jääfla karlar. alltid en baktanke.

3 kommentarer

Anonym

14 Feb 2007 12:40

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

Anonym

14 Feb 2007 14:42

Haha gumman *S* Underbart med flörtande ju... Skulle bett om numret när du ändå va på G ju;)
Kram till dig på alla hjärtans dag!
Glad jag har dig, you rock!!

Mia

14 Feb 2007 14:42

Hihi, glömde ju skriva att det va från mig

Kommentera

Publiceras ej