I Will Sing To You

0kommentarer

jag absolut tokälskar fil & frosties.
de med bara 1/3 dels socker såklart.
jag tycker om mat. absolut, men det är något
med yogurt, fil & frosties området som gör
mig ännu mer tillfredsställd.
jag föredrar en skål med fil framför en tallrik
med köttfärssås & spagetti.
weird.
men så är det... iaf just nu.
mat tilltalar mig inte speciellt.

hittade en länk som man kunde räkna ut sitt
BMI på.
mitt BMI ligger på 20,3 när jag väger det jag
brukar.
även om jag just nu har några bekvämlighetskilon
som ska bort.
konstigt.

Ungefärliga gränser för vuxna:
Underviktig- Lägre än 19
Idealvikt- 19- 25
Övervikt- 26- 30
Fetma- Högre än 30

http://www.markazits.com/diet/bmi.php


well.
vikt är ett ganska tråkigt ämne. iaf kl 04.55.
tycker inte man ska haka upp sig på sin vikt.
mår man bra som man är så
är det egentligen det enda som betyder nåt.
grey's anatomy går just nu & jag ska hämta
mig en skål fil & frosties.
helt otippat.

Kommentera

Publiceras ej