In Front Of Me

0kommentarer

undrar hur det kommer sig att jag är en av få
personer som min bror lyssnar på?
jag menar, jag säger ju aldrig något vettigt.
han verkar dock tycka det.
he must love me a lot.
fick en DVD-spelare av han idag.
hur glad är inte jag då? väldigt!
(ja, jag sa fått.. inte lånat på obestämd tid)
jag har den bästa av bröder out there.
jag är lyckligt lottad. den lyckligaste av lottade.

stackars mami som skjutsa hem mig sent ikväll.
she was very, very, veeery tired.
syster hann inte titta förbi innan vi åkte. shame.
vi stanna till vid affären när vi åkte ut. mami skämmer
bort mig alldeles för mycket.
"det är klart att du ska ha det.."
(hur kommer det sig att jag blivit blessed med världens
bästa familj? jag kan inte göra annat än att älska & uppskatta
varenda liten del av dem) and I do. more then they ever
will know.
uffe var trevlig alla 11 timmar. måste vara rekord. han borde
inse att han inte klär i den där småsinta attityden han går
omkring med most of the time. nobody likes it.

iaf, kontenten av det hela är att det inte finns något
viktigare än den kärlek man delar med sin familj
& sina vänner.
allt annat känns så.. m e n i n g s l ö s t.
(little time to waste)



I feel nothing
Longing for something
I hope you’re not intending
To be so condescending
(It’s as much as I can take)


vi har diskuterat gängbråk ikväll. oprovocerat våld.
när 15 går på 4 stycken. en blir nerknuffad på spåret
& en blir nersparkad & krossar både det ena & det andra.
de blev inte rånade nej, utan det handla enbart om våld.
de var ute efter att misshandla. that's it.
detta hände en bekants son. i Lkpg på tågstationen.
jag finner inga ord.
det är fruktansvärt.


n

Kommentera

Publiceras ej