It's Not Me - It's You

0kommentarer

blomaffären ringde idag igen.
de hade tydligen glömt bort att jag skulle få med
en vas till mina blommor jag fick igår.
ooops.
när hon kom för att lämna den så hade jag
även fått 10 tulpaner av de som kompensation.
såhär mycket blommor som jag har nu
har jag aldrig haft förut. & då talar vi om levande.
(ja, iaf än så länge)

möte på campus med gruppen kl 11 idag.
prata mer om projektet.
gjorde lite anteckningar inför handledningen
imorgon.

dagen avsnitt av Felicity träffade rätt i hjärtat.
(jag vet, jag är en tönt)
men det var så... aktuellt. & genomträngande.
vissa saker som sas.
shit, kändes som att det var riktat till mig.

annars har jag sovit bort dagen. sjukt trött.
håkan från jobbet ringde & fråga om jag kunde jobba
natt idag.
icke. har handledningsmöte kl 11.30 imorgon.
hade inte viljat heller så skönt att det fanns en
genuin anledning, eller ursäkt till det.

(kind of boring inlägg, I know)

Kommentera

Publiceras ej