Let Me Sleep When I'm Tired

0kommentarer

det gick genast upp för mig att knappt sovit 3 timmar inatt.
jag förstår inte vad som tagit åt kroppen.
kan den inte bara sova för helvete! blir sne.
men nu är det ju inget mer på campus den här veckan.
eller det kanske är dåligt. kommer bli frestad att sova länge.
crap. 

nu blir det att plugga. eller läsa. whatever you wanna call it.
hursomhur, så kommer jag med största sannolikhet somna
med boken över huvudet inom 1 timme.
vaknar om 3 timmar med dregel på tröjan & bokmärken i
huvudet.
lika lyckat som vanligt när jag ska plugga alt. läsa.
men nu ska jag inte vara pessimistisk.
det kanske går bra idag. som en kanonkula. pang på rödbetan
som föreläsaren sa ett flertal gånger idag.
jag kanske förvånar mig själv & håller mig vaken!
we shall see, we shall see.. oh, yes!

Kommentera

Publiceras ej