Make Me Fall

0kommentarer

inatt har jag drömt mardrömmar om mina bröst.
måste vara höjden av weirdness.
kan vara kopplat med att jag haft bröst på hjärnan
senaste tiden.
(rättelse - mina bröst på hjärnan senaste tiden)
yeah.
somna 22.30 igårkväll. dödstrött. vakna kl 05 imorse
& har mer eller mindre inte kunnat somna om.
tror jag lyckades sova 10 min innan kl ringde.
oh well.
känner att jag kommer ta en tupplur när jag
kommit hem från campus sen.

kanske skulle ta & laga mat idag också.
hör inte till vanligheterna.
köttfärssås, championer & tagliatelle.
jag vet. väldigt avancerat!
just det. diska också. tror inte jag har en enda
gaffel eller kniv kvar nu.
kaaatastrof.

smärre katastrof igår när Frugan tappa sin mobil i kyldisken
mellan plexiglaset & det vanliga glaset på ICA.
fanns en liiiiten spricka mellan & där hamna mobilen.
förvirring uppstod.
panik uppstod.
Frugan fick en lightversion av panikanfall & sprang efter personal.
självklart slutade det lyckligt.
plexiglaset åkte bort & Frugan hämtade en matpincett som
hon fiska upp den med medan jag hejade på i cheerleaderanda.
helt klart dagens händelse.


nu mascara & håruppsättning.
mer snö har det kommit inatt också.
& ja, ni borde ju veta vad jag tycker om snö
vid det här laget.

?=)¤/"&¤&%¤&8)))¤YY¤(u!


(I love TRUSTcompany)

Kommentera

Publiceras ej