Make This Go On Forever

2kommentarer

igår var det fest.
var trevligt. som vanligt. kvällen slutade dock otippat på
mc donald's efter att vi gett upp köväntan in till hugos.
missade Martin mitt i allt bestyr.
he was in town. men det kommer säkert fler tillfällen.
hursomhur, gick hem med frugan där vid 01.30 hugget.
grymt trött.
drack knappt nåt. borde med andra ord ha en ganska
full flaska smaksatt vodka kvar.
niiiiice.
några bilder från kvällen.
dock ganska kass kvalité på några då Jonte fick
tag på kameran & tog 142 kort.
my God.

hhhyijtvfhhy

söndagen har tillbringats hemma hos mig
med Frugan.
vet inte hur många gånger vi grinat under kvällen.
många program som berörde.
one tree hill. aaah, vad säger du Frugan? bra skit.
eller så var det vi som var extra känsliga.
var på maxi tidigare & inhandlade diverse onyttiga
saker.
vet inte hur många gånger jag sprungit till kylen/frysen
under kvällen.
ben&jerrys. mmm, that's tha shit.
saltgurkan jag köpte var rätt god också.


nej, nu är jag galet trött & ska hoppa ner under täcket.



snow patrol - make this go on forever

2 kommentarer

Ebba

26 Feb 2007 01:17

Mmm.saltgurka och glass,det är ju faktiskt en vanlig kombination. Du är inte alls FREAK:D

Martin

26 Feb 2007 08:20

Ja fifan, inte ens nått kaffe fick jag. Tvii dålig stil.. Dessutom måste jag jag nu officiellt ogillar norrköping ännu mer än vad jag gjorde tidigare :P

Kommentera

Publiceras ej