Me And My Big Head

0kommentarer

jag var inte så duktig som jag inbilla i förmiddags.
lyckades somna & sov hela 2 timmar i eftermiddags.
hur ska jag nu kunna somna skapligt ikväll?
not see it happening..
ska upp & sola imorgon med. ska sätta kl på 09.
så blir det bara.
hade glömt bort hur skönt det var att sola för övrigt.

blev en runda på stan & en matbit med Mia ikväll.
inget sova hos mami med andra ord.
jobbet ringde idag också. ah, att jag inte kan säga nej!
fucking unbelievable!
men extrapengar är ju alltid välkommet. dock inte lika
välkommet är natt timmarna som gör att min rytm kommer
bli fucked up... igen.


på tal om bananer - jag hatar mitt big ass-head. for real.
varför kan inte jag också ha ett smalt ansikte?
det är inte rättvist nånstans.
spelar ingen roll om jag väger 10 kg mindre.. det är
fortfarande runt & stort. eller, kanske inte riktigt..
men formen kommer alltid förbli rund.
på kort av mig är det ju bara mitt stora huvud som märks.
(måste verkligen hitta min bästa-sida-vinkel-posé på kort)
hur kul är det på en skala mellan 1-134?!
jag vill inte ha ett runt ansikte!
när jag blir rik ska jag suga ut allt jävla hamsterlagrat fett
som jag verkar spara på i ansiktet.

Kommentera

Publiceras ej