Nothing Left To Lose

0kommentarer

hemma en snabbis för att få mig nåt i magen.
föreläsningen var trevlig idag. hör inte till vanligheterna.
föreläsaren var riktigt underhållande.
& tydligen föll jag han i smaken då han ihärdigt tittade på
mig alldeles för många gånger för att det skulle uppfattas
som professionellt.

utställning kl 13.15 med gruppen. sen blir det till att sitta i
skolan för att få ner 1-2 sidor av reflektioner, dvs svammel.
resten av veckan är det eget hemarbete.
en hemtenta i lightversion som ska in på fredag. dock saknar
jag en viktig bok så får se om jag löser det.

åååh, kvällen då!
dubbelavsnitt av grey's anatomy. säsongsavslutning.
kommer bli olidligt spännande.
nästan så man ska köpa sig en påse micropopcorn.
har fått för mig att man inte blir tjock av det.
& när jag tror nånting så tror jag stenhårt på det.
 

Kommentera

Publiceras ej