Send Me To Heaven

0kommentarer

jag höll på att dö inatt.
satt & letade litteraturtitlar samtidigt som jag knåpa ihop
ett mail till de övria gruppmedlemmarna.
då plötsligt - internet dör.
jag får panik. självklart.
trycker på alla möjliga knappar under nätverksanslutningfliken.
inget.
jag inser fakta, nätet kommer inte sätta igång.
klockan är 04. kan inte ringa till BBB då precis.
går & lägger mig med den största ångesten ever.
kan inte slappna av.
går upp 05 igen för att se om det hänt nåt när jag sätter på datorn.
icke.
lyckades somna sen iaf.
uppe nu & det funkar.
hallelujah.  
(vilket drama)


ska ta mig lite frukost nu.
sova lite i eftermiddag också. om jag kan.
jobbar till 06 imorgonbitti.
jobba natt. jag v e r k l i g e n älskar det. not.
när man extrajobbat på samma ställe i 5 år så får
man klaga ibland.
plus att min ena hörlur slutat fungera.
crap.
alla som har ett par helfungerande hörlurar - must die.

Kommentera

Publiceras ej