Sick Of Myself

0kommentarer

msn krånglar & jag har absolut inget tålamod när det
kommer till saker som inte fungerar.

idag är jag äckligt trött på mitt utseende.
ibland kommer såna där dagar när man tycker
att allt är fel & inget är rätt.
idag är en sån.
hittar etthundratjugotvå fel på mig hela tiden.
don't get me wrong.
jag vet att jag inte är fulast i Sverige även om det
känns så idag. & ibland kan jag tycka att jag ser nog
ganska bra ut ändå (speciellt efter ett par drinkar en lördagkväll).
normalt sätt är mitt utseende inget jag grubblar speciellt
mycket över.
jag ser ut som jag gör. finns inte så mycket att göra
åt det. & då menar jag saker som hur min näsa ser ut,
eller hur min mun är formad. vikten & det kan jag ju
reglera själv om jag vill. dock svårare med det andra.
vissa dagar är spegeln inte min bästa vän helt enkelt.

nu ska jag ta mig ett bad & lyssa på lite skön rock!


sleep

Kommentera

Publiceras ej