Tonight I Die With You By My Side

0kommentarer

såååå mätt. trött & belåten.
dagen tillbringades på coffee house med syster.
under kvällen beställde jag & the Frug hem thai-mat, hyrde film
& fick med oss ytterligare onyttigheter i svängen.
varit en mycket stimulerande lördag.
frugis knalla hem för inte så länge
sen & jag känner mig oförskämt sliten.
time to sleep maybe? yes.

ett liiiitet spontanköp har det blivit också. eller soon to be.
förstår inte att jag måste köpa allt i rena spontaninfall?
vart tog alla genomtänkta & kloka köp vägen?
out the window.
damn you spontanköpinfall.
jag är en svag människa.
 
inom en snar framtid är du miiiin! all mine.

tele


får hoppas att A inte ser det här! 
men det gäller att prioritera. & just nu är inte skulder nr 1 på listan!
sorry, baby!
kom & tänka på det. det är sjuuuukt hur mycket A betalat genom åren.
för min räkning. många bäckar små.
en hundring hit, en tusanlapp dit.
sammanlagt skulle det bli en ganska fet summa om man räknar ihop 2,5 år.  
det går inte att komma ifrån, men om det inte vore för honom skulle
en del saker inte varit möjliga.
syftar speciellt på en sak. (ni som känner mig vet vad det är)
& det går inte att beskriva i ord hur tacksam jag föralltid kommer vara
för den möjligheten han gav mig.
jag tror inte han förstod, still not do today, vad det betyder för mig.

om någon nu får för sig att jag är en gold diggafuck off.
fallet är verkligen inte så & jag orkar inte förklara.



go ahead say it 
you're leaving again

Kommentera

Publiceras ej